به جز دیالیز چگونه درمان ارومیه اگر بیماران هنوز ادرار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

معمولا، برای افراد مبتلا به ارومیه، پزشکان دیالیز توصیه می شود. اما به دلایل بسیاری برخی از مردم نمی خواهند به آن را و یا نمی تواند به آن را، پس از آن هر درمان های جایگزین برای آن وجود دارد؟ در واقع، برای مردم هنوز ادرار که بدین معناست که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه دارند، به طوری که هنوز هم شانس برای جلوگیری از و یا می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر وجود دارد. سپس، به جز دیالیز چگونه برای درمان ارومیه اگر بیماران هنوز ادرار داشته باشد؟

در واقع، دیالیز به عنوان یک نوع از جایگزینی کلیه، می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد، ران آن می توانید انجام دهید این است که به جای کلیه برای تخلیه مایع اضافی و سموم در خون. بنابراین با بار رفتن، عملکرد کلیه را کاملا از دست داده خواهد شد، و حجم ادرار ممکن است به تدریج در گذشته ناپدید می شوند کاهش یافته است. بنابراین ما باید برخی از اقدامات در جهت بهبود عملکرد کلیه را قبل از آن کاملا از دست داده.

پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، به ویژه برای بیمار هنوز هم با ادرار. همکاری با سایر درمان ها، می تواند کمک کنید بیمار ارومیه شدن از شر و یا جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.

به جز درمان، شما همچنین باید با توجه به رژیم غذایی خود را پرداخت، ممکن است می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد، اما کاستن از بار شده در کلیه شما، در نتیجه کاهش بار شده در کلیه شما.

بنابراین به جز دیالیز، بیماران ارومیه همچنین می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان درمان جایگزین، که می تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد و طولانی طول عمر با بهبود عملکرد کلیه را انتخاب کنید. اگر شما هنوز هم سوال دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3944.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، ارومیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: